"true love does not come by finding the perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly"

Custom Search

Friday, February 27, 2009

cinta

pernahka aku jth cinta? utk tdk menipu, ya! aku pernah jatuh cinta! 2 kali!

tetapi 2 cintaku ini, cinta yg lurus... bukanlah songsang! lama dulu, sewaktu aku blum confirm dgn status aku! x, aku bukan bi.. aku gay! naluriku hnya utk lelaki! cuma dulu, aku belum pasti!

cinta songsang? tidak! aku blum pernah jatuh cinta di dlm cinta songsang! masih dara! hahaha

tertarik atau terpikat? ya, pernah! aku pernah rapat dgn best friend aku sewaktu di sekolah dulu! dialah yg mgajarku tentang pancutan air mani! aku lancap dia, n dia lancap aku! tapi tidak seks!

aku rsakan yg aku tertarik n ada sdkt prasaan syng dkt dia! tp tidak pnah aku luahkan, lagipun aku tau dia xsama dgn aku! dia lelaki sejati, cinta n syg dia utk wanita! hnya nafsu sj yg diberikan sedikit kpd ku!

aku juga pnah tertarik kpd seorng lg shabat ku! bukan krana rupanya, biarpun dia agak berupa! tetapi krn kebaikannya mlayanku, melebihi orng lain..! ya, slalu aku bmanja n mesra dgn dia... dia jg mesra melayanku!

ttp tidak pernah pula aku dan dia menimbulkan isu pasangan, gay atau sbgnya.. yg aku tau, aku ada sdkit rasa syng kpdnya; dan aku rskan dia jg ada sdkt rs ambil berat (jika tdk syng) terhadapku!

apapun, smua itu hny kenangan! krn dia jg adalah lelaki yg sejati, naluri n nafsunya jg utk wanita! aku jg berasa hairan! aku keliru knp dia baik mlayan ku! tidk mengapalah, sekurng2nya aku dpt rasakan belaian kasih syng dari dia, wlaupn skejap!

nmun, hnya stakat itu pgalamanku menyayangi n disayangi oleh insan bnama lelaki! kini tidak ada lagi, aku masi berseorangan!

masi mencari dan menanti!

2 comments:

Ejaylicious said...

Hi My dear fren...thanks singgah blog...menarik gak prolog u ni...sker

shah said...

thanks!
klo menarik.. bertandang la selalu!
sentiasa dialu-alukan!