"true love does not come by finding the perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly"

Custom Search

Wednesday, February 25, 2009

seks

kenapa seks? xtau! bgun pagi2 nie je, aku trasa mahu berdiskusi tntang seks.. bukan dgn sesiapa pn.. ttp bermonolog dgn dr sendiri...

aku n seks..? tidak, aku belum pernah mlakukan seks.. skali pun kdg2 aku nak sgt merasa nikmat melakukan seks.. ya! seks songsang la.. seks sesama lelaki!

ttp aku blum pernah melakukannya.. knapa? aku akan jwb kemudian..

sbenarnya, aku sdikit tdk mmahami erti seks dr segi hbungan fizikal antr lelaki dgn lelaki.. apa sbnrnya plakuan seks itu..

adakah memasukkan zkar ke dlm bontot seseonrg (anal sex) br dikatakan seks?

ataupun pbuatan mengulum zakar (oral sex) seseorng sudah ble dikatakan seks?

ataupn pbuatan melancapkan seseorng itu, sudah cukup utk dikategorikan sbg melakukan seks?

aku kdg2 tdk mengerti istilah seks yg digunakan di dlm dunia kitorng ini! tidak mengapalah kiranya aku belum memahaminya, mugkin bila aku mengalaminya sendiri; secara automatik otak aku akan memahami segalanya...

mungkin!!

sprt yg aku ktkan td, aku blum pnah mlakukan seks.. walaupn skali!

itupun kiranya pbuatan mlancap n dilancap itu tdk dikategorikan sbg melakukan seks. kerana pgalaman yg pling advanced aku prnah alami pun hnyalah dilancapkan oleh kwn baik aku sendri.. beberapa kali..

oh ya! tidak dilupa, aku jg melancapkan dia...

tp aku rs itu bukanlah seks, kerana itu aku masi mnganggap diriku masi suci n blum pernah mlakukan seks..!! in a simple word, i'm still a virgin!

bukanlah jg krana aku tdk mahu mlakukan seks, krana naluri ku ingin sgt merasai seks..! cuma kdng2 akal n hatiku masih dpt mengawal nafsu n naluri ku! krna itu aku masih belum terjebak!

pernah sekali, aku mengenali seseorng dr account friendster ku! tetapi, mengenalinya bukanlah sebgai seorng anonymous, kerana aku tdk ada account anonymous dlm friendster! bmakna, aku mengenalinya sbg diriku yg sebenar!

dia mengaku sbg gay, n mahu bkawan dgn aku.. km berkawan di internet n selalu chat bersama di dlm ym... dia tahu rupa aku, kerana account friendster ku ada bnyk gmbr sbenar ku.. aku jg mengenalinya, sekalipun account friendsternya adalah samaran, tetapi dia menunjukkan wajahnya di dlm webcam.. bukan sj wajahnya, malah body nya... tp tdak bhgian sulitnya!

km dipertemukan sekali dlm blinddate yg km janjikan di satu tmpt...! km makan, jalan2 smbil berborak2.. aku dpt rsakan keserasian dgnnya.. dia jg mudah didekati n mesra melayan aku! aku senang dgn dia..

tdk lm selepas itu, dia pujuk aku utk mencuba seks dgnnya! tdk tahu kenapa, aku kt stuju kpdnya! dia pn mrancang bila n di mn. bila smpai msnya, entah knapa aku skali lg btindak diluar kwlan..

aku bg alsan tdk boleh dtng.. aku tdk thu knapa, asalnya aku mahu; dia seorng yg baik, rupa n body pn ada.. cukup menawan bg aku! tp aku menolaknya! aku bg mcm2 alasan!

bukan stakat sekali, dia mrancang beberapa kl.. aku tdk tahu knapa n apa dgn diri aku ini.. apa yg aku mahukan?

lm aku amati n fikirkan tntng diriku, akhirnya aku rskan diriku ada st kesimpulan.. mungkin aku inginkan phubungan yg lebih serius..! bukan setakat atas dasar seks, rupa n body semata2..

krana, aku prnah btanya pdnya; adakah kitorng ni couple? dia kt tidak! n dia jg mengaku, tujuan die mengenali aku hnyalah menambahkan kwn n mencari seks.. tp aku ragu2 tentang tjuannya yg prtama itu.. aku rskan tujuan kedua itulah yg menjd matlamatnya!

mulanya aku xkisah, ttp stelah bkali2 aku menolak; barulah aku tau yg diriku kisah jk itu matlamatnya! minta maaf kpd semua, aku bukanlah orng yg sprt itu!

namun bgtu, aku masih bkwan dgnnya.. kdg2 menghubungi st sama lain! skali skala dia akan pjuk aku lg utk mlakukan seks, tp krana aku sudah mngetahui mtlamat n prinsip hidup aku dlm dunia songsang ini.. maka aku tolak die dgn baik.. dia jg tdk kisah!

aku ktkan pdnya, aku mncari seseorng yg bleh berikan aku cinta, syang n hubungan yg lebih serius.. bukan stkat seks satu malam.. dia mengerti, tetapi sekali sekala tetap memujuk! aku xkisah! dia ttp baik mlayan aku!

krana dia, aku menemui tujuan, mtlamat n prinsip hidup aku dlm dunia gay ini.. trima kasih aku ucapkan pdnya!

No comments: