"true love does not come by finding the perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly"

Custom Search

Tuesday, February 24, 2009

gambar

menjadi anonymous memanglah senang, xperlu berpura2.. tiada apa yg hndk dismbunyikan.. krn tiada siapa yg mgenali..

tp kerana itu, stiap kali mndpt kawan br di intrnet ini; sering kali ada yg mminta utk gmbr yg sbenar?

aku ttnya kdng2.. kenapa agknya perlu gmbr?

seseorng mnjwb ptnyaanku dgn mngatakan, takut diriku seperti shrek? hahaha... lol, aku tgelak besar.. betul jugak apa yg dikatanya! agak logik n diterima akal.. apatah lg, adalah tidak adil kiranya aku dpat n bleh melihat gmbar2 mereka, sdgkan mereka hnya dpt melihat gmbr2 model sluar dalam yg sgt hensem, tetapi bukanlah diriku yg sebenar...

aku bersimpati, n kesian dgn mereka2 smua.. aku bgaikan clark kent dlm crita smallville. aku mengenali smua orng scr seluruhnya, sedangkan orng lain hnya mengenali aku pd identiti penyamaran ku.. bukan identiti yg sbnr.

oleh krn itu, jika ada yg meminta; n stlah aku pastikan mereka bukanlah bau2 bacang kawan2, family or orng2 terdekat aku, aku tunjukkan diriku yg sebenar.. aku berikan gmbar d sbgnya.

tapi ada jg yg aku xberikan.. tutamanya mereka yg tlalu mendesak, seolah2 mereka ini tlalu mmentingkan rupa pras.. mungkin juga sex smata2.. itu tanggapan aku trhadap mreka.. aku minta maaf jika aku salah..

aku bukan orng yg sprt itu, bkawan hnya atas dsar rupa paras yg hensem, wajah yg cute n cantik, body yg mantap bagaikan bodybuilder... tidak, aku tidak begitu..

aku tetap aku.. dgn pandagan n pendirian ku.. aku tidak thu betul atau slah, krana belum pernh ada yg menegur tntng pendirian ku.. betul lah tu agaknya...

cma aku brasa sedih, krana ada yg pergi n berhenti menghubungiku stelah aku tunjukkan dr sebenar..

kenapa? aku mcm shrek ka? aku xrasa mcm tu.. mungkin aku xsehensem mana, tp aku tau aku ada tarikan tsndiri.. ramai juga gadis yg tertarik n ingin berebut cinta dr aku.. syngnya, aku dilahirkan dgn naluri yg mencintai lelaki, lebih dr wanita..

atau mungkin aku tidk mcapai stnadard level mreka.. mereka yg sebegini jg pd aku, tidak jujur dlm mencari kwn n cinta... aku rs sakit hati pn ada.. seolah2 aku ini tiada harganya diperlakukan begini... sigh...!!

kenapa trlalu memilih! aku slalu ingatkan diriku agar tidak mmandang rendah n menilai orng lain dgn sekilas mt memandang.. aku bukan tuhan, aku tidak tau hati budinya..

aku kecewa n berasa sedih dgn orng2 yg seperti ini, tp tdk mengapa; itu adalah lebih baik utk aku, krana mreka tlah mnunjukkan kpribadian mreka yg sbnar kpd aku.. xperlu la aku susah2 hendak mentafsir...

aku terima kenyataan ini..

akupn hny ingin kenal dgn mereka yg betul2 jujur dlm mncari erti cinta dan sahabat...!

4 comments:

Anonymous said...

kalau nak sex sms aku 0143314382

shah said...

hurmmm.. ok!
tp xpe la.. bt ms nie xnak lg kot...!
thnks nway!

Mel said...

wah..berani gila statement orang ni...hahaha

shah said...

ntah la...!

aku tu layan reply jer..!

he's still my commenter...!